Politica de retur

nZEBexpert

Politica de retur în magazine fizice persoane fizice/juridice

nZEBexpert oferă clienților săi serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și a legislației în vigoare.

nZEBexpert își rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt îndeplinite în întregime.

SERVICIUL RETUR

Se asigură în condiţiile în care produsele se returnează în maximum 30 de zile calendaristice de la achiziţie şi îndeplinesc următoarele condiţii cumulativ:

Este prezentat în original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedeşte achiziţionarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare);

Produsele sunt sigilate - sunt prezentate pentru retur în ambalajul original nedeschis (care nu este deteriorat și nu prezintă semne de uzură), cu toate accesoriile şi eticheta integre;

Produsele sunt obligatoriu returnate în stare de funcționare, fără urme de utilizare, deteriorare sau lovire;

Produsele returnate sunt în stoc și din același lot;

Produsele nu fac parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate (ex. articole de îngrijire personală), cu excepția situației în care sunt încă sigilate;

Produsele returnate sunt la unitatea de ambalare/vânzare (pachet, rolă, cutie, sac, etc.);

În cazul în care produsele se comercializează sub forma unui pachet promoțional, se va returna pachetul în întregime, așa cum a fost achiziționat.

 

NU se returnează şi NU se înlocuiesc decât din motive de conformitate următoarele produse/game de produse:

Produsele care nu pot fi returnate din motive de igienă, comercializate fără ambalaj sau desigilate din ambalajul original (ex. Benzi de etansare, folii sau membrane, echipamente de protecție);

Produse care au beneficiat de un alt serviciu cum ar fi: comanda specială, livrare materiale grele;

Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Nota 1: În vederea returului de produse din categoria materialelor lemnoase (cherestea), te rugăm să ai în vedere următoarele:

Nu se acceptă returul pentru cantităţi mai mici sau egale cu 0,10 mc;

Pentru cantităţi care depăsesc 0,10 mc, te rugăm să prezinți documentul fiscal şi avizul de însoţire emis de Ocolul Silvic pe raza căruia sunt depozitate materialele lemnoase.

Nota 2: Nu se accepta returul produselor achitate prin “Cardul de energie”.

RESTITUIREA SUMELOR PROVENITE DIN SERVICIUL DE RETUR SE VA FACE ASTFEL:

În numerar, pentru sumele plătite în numerar la ridicarea personală din locația noastră;

Notă: În cazul clienților persoane juridice, este necesară eliberarea unei chitanțe de către aceștia pentru restituirea sumei în numerar (conform OMFP nr. 2634/2015), în caz contrar suma va fi restituită prin bancă;

Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);

Prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (în cazul în care produsele se returnează în aceeași zi în care s-a efectuat plata sau în toate cazurile în care produsele au fost achiziționate cu plata în rate - cu card de credit).

Pentru produsele achiziționate cu bonuri/carduri cadou/ tichete sociale se acceptă returul doar în cazul achiziționării unui nou produs, a cărei valoare să fie mai mare sau egală cu valoarea produsului returnat.

Notă: Nu se acceptă returul produselor achiziţionate prin Programul naţional de înlocuire a echipamentelor electrice şi electronice uzate cu unele mai performante din punct de vedere energetic (programul „Rabla pentru electrocasnice”, program finanţat de Ministerul Mediului, prin Administraţia Fondului pentru Mediu ).

Prevederile din această Politică nu limitează în niciun fel drepturile garantate clientului în baza:

Ordonanței de Urgență nr. 140/30.12.2021 privind vânzarea de produse şi garanţii asociate – pentru produsele care sunt acoperite de garanţie și neconformitatea acestora;

Dreptul de a renunța la produse ca urmare a Ordonanţei de Urgenţă 34/2014 privind drepturile consumatorilor pentru comerțul online.

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:

nZEBexpert prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu prevederile legale pentru:

 

- executarea contractului încheiat cu tine, care include și returnarea produselor/restituirea sumelor ca urmare a acceptării serviciului de retur, conform prevederilor legale/condițiilor menționate mai sus;

- pentru conformarea cu normele, reglementările legale.

În cazul în care nu există neconformități, iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, angajații nZEBexpert vor proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factură de retur/avans, dispoziție de compensare, dispoziție de plată, chitanță). Datele necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria și nr. CI, cont bancar, după caz.

 

Vom folosi datele cu caracter personal în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozițiilor legale în vigoare. În cazul în care nu dorești să furnizezi aceste date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.

Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal poate fi consultată fizic la locația nZEBexpert.

Pentru mai multe detalii, te invităm să consulți informațiile publicate pe site-ul nostru, secțiunea Protecția datelor, accesând link-ul: https://www.nzebexpert.ro/informatii-legale/protectia-datelor/gdpr.

Shopping cart
Shop
Wishlist
0 items Cart
My account