Clientul poate lansa o comanda online din pagina de listare produse sau pagina individuala de produs, urmand sa finalizeze comanda dupa selectarea unei modalitati de plata si livrare.
Produsele adaugate in cosul de cumparaturi nu atrag si inregistrarea comenzii sau rezervarea in magazin a bunurilor adaugate in cos.
Pentru parcurgerea cu succes a procesului de comanda clientul isi asuma ca toate datele de contact furnizate de acesta sunt complete si corecte. Daca este cazul, pentru finalizarea cu succes a comenzii cumparatorul poate fi contactat de catre vanzator prin mijloacele disponibile agreate de acesta odata cu furnizarea datelor de contact.
La o comanda online cu livrare prin curier, a carei cost de transport depaseste 200 lei, clientii vor fi contactati de Serviciul Suport Clienti nZEBexpert pentru confirmarea telefonica a comenzii.
Vanzatorul isi rezerva dreptul a anula comanda plasata de cumparator, in unul din urmatoarele cazuri:
Daca plata nu a fost acceptata de procesatorul de plati agreat de nZEBexpert - datele furnizate de client sunt eronate/incomplete;
Cardul/tranzactia nu este acceptata de catre banca emitenta;
Plata efectuata prin OP (virament bancar/internet banking), nu a fost efectuata in 3 zile lucratoare;
Livrarea prin curier/mijloacele de transport nZEBexpert nu a fost posibila (ex. clientul nu poate fi gasit de curier telefonic si/sau fizic, la adresa indicata pentru livrarea bunurilor cumparate, etc.);
Daca pretul produsului este derizoriu (asa cum este definit in Art. 1665 al Codului Civil).
In cazul anularii comenzii, niciuna din partile implicate nu va pretinde/solicita daune.
Conform OUG nr. 34/2014 cumparatorul are posibilitatea de a se retrage din contractul de la distanta in termen de 14 zile de la incheierea acestuia. Mai multe detalii cu privire la acest aspect gasiti aici.
In vederea optimizarii serviciului de comenzi online, nZEBexpert isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul clientilor la anumite facilitati ale magazinul online, cum ar fi imposibilitatea finalizarii unei comenzi online daca clientul nu si-a creat cont de utilizator.
De asemenea, unele facilitati, puse la dispozitia clientilor in magazinul online, cum ar fi modalitatile de livrare si plata, pot fi conditionate/restrictionate in functie de magazinul selectat si alte conditii ce tin de stoc si metode specifice de livrare.
Din motive intemeiate, ce tin de prejudicii aduse companiei, nZEBexpert poate restrictiona accesul unor clienti la anumite facilitati puse la dispozitie in magazinul online, cum ar fi modalitatile de plata si livrare. Pentru mai multe detalii specifice, ce tin de motivele care au dus la luarea acestor masuri, clientii in cauza se pot adresa Serviciului Suport Clienti.
In cazul comenzilor online cu ridicare din magazinele nZEBexpert, termenul optim pentru ridicarea este de 48h in zilele calendaristice, din momentul facturarii si predarii la departamentul Transport. nZEBexpert este de acord ca, pentru comenzile online cu Ridicare din magazin, ridicarea produselor deja plătite sa se realizeze în cel mult 14 zile calendaristice de la data informării în scris (e-mail/SMS) despre faptul că produsele comandate au fost facturate și pot fi ridicate din magazin. În cazul în care produsele nu vor fi ridicate în termen de cel mult 14 zile calendaristice, precum și din cauza faptului că nZEBexpert nu poate asigura un stoc permanent al produsului și nici depozitarea acestuia peste termenul anterior menționat, se va considera comanda ca fiind anulată și se va returna Clientului suma achitată în avans, în contul din care a fost efectuată plata.
In cazul comenzilor achitate electronic Vanzatorul nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suportat de Cumparator, cum ar fi de exemplu comisioanele de operatiune, comisioane de conversie valutara (in cazul in care plata nu se face in lei) aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul. Intreaga responsabilitate este a clientului iar eventualele litigii vor fi solutionate intre acesta si banca emitenta a cardului.